ترفند های موبایل
ترفند های موبایل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 
 
برای هک کردن موبایل کسی باید گوشی اون رو یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید.مثلا اگر شماره شما :: ۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰ بود شما باید به صورت :

۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰*بگیرید یعنی جلوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شماره گرفته شد کافیه گوشیتونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که گوشی قربانی هک شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا ما در این حالت میتونیم ۳ تا کار رو آنجام بدبیم.در قسمت زیر به اون سه کار اشاره شده، د میزنم واین آموزش سه کاری است که در ادامه ترفند بالا بر روی گوشی قربانی قابل اجرا است:

:عدد ۲۳ رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب ...! :فقط کافیست بعد هک کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید و خط قربانی رو کنترل کنید.۳:عدد ۶۷۶۷۵۴۳۲ رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی گوشی سوخت.

کلیه این روشها امتحان شده هستند پس سعی کنید حتالمقدور در مورد گوشی ههای ارزان قیمت امتحان کنین که ضرر مالی زیادی گریبان گیر شما نشود!

تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری:
شما میتونید با موبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بذارید خیلی با حاله نه؟ برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت : اول مبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا 90+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :09133107777+ که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با مبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امرو موبایلتون رو دست همه کس ندین !
این روش هم مانند روش بالا کاملا امتحان شده!
در این روش هر وقت فیش موبایلتون از حد معمول بیشتر شد برید و پرینت اونو از مخابرات بخواین و وقتی پرینت رو گرفتین ببینین قسمت (بدهکار) و (بستانکار) موبایلتون با هم برابره یا نه اگه با هم برابر نبود مصبب اونو حلال کنین که اون دنیا دیگه نمک گیرتون نشه!!!
××× امیدوارم درست استفاده کنید×××

 

[ ۱۳٩۱/۳/۱ ] [ ٥:۳۱ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 4) ]
یک روش
ساده و قانونی برای کاهش هزینه موبایل
نرم افزار های چت موبایل که توسط شرکت های مختلف تولید می شنود ، هزینه های برقراری ارتباط با دوستان را می تواند به شدت کاهش دهد.

با توجه با اینکه هزینه برقراری ارتباط اینترنتی توسط تلفن های همراه با محاسبه حجم اطلاعات رد و بدل شده (Kbps) انجام می گیرد و نه زمان ارتباط با اینترنت و حجم بسیار اندک اطلاعاتی که توسط این نرم افزار ها مبادله می گردد ، استفاده از این نرم افزار ها می تواند جایگزین مناسبی برای ارتباطات متنی مانند سرویس sms باشد.

از میان انبوه نرم افزار های چت موبایل ، نرم افزار Ebuddy به دلیل حجم کم و میزان مصرف اندک منابع تلفن همراه (حافظه و پردازش) گزینه مناسبی جهت استفاده می باشد.

با وجود اینکه نرم افزار های دیگری مانند Nimbuzz که قابلیت های مختلفی مانند امکان چت در گروه های مختلف ، مدیریت  حساب کاراتر و ... را به کاربرانشان می دهند اما استفاده از این نرم افزار ها منابع بیشتری را از گوشی های تلفن همراه و شبکه مصرف می کنند و استفاده از این نرم افزار ها را با چالش مصالحه کاربر روبرو می سازد.

جهت استفاده از این نرم افزار ها می توانید از طریق تلفن همراه خود وارد
وب سایت این نرم افزارها شوید و با دانلود و نصب آن ، لیست دوستان خود در حساب های مختلفی مانند Gmail,Yahoo,aim,Facebookو... را به Add List خود اضافه کنید.

حال پس از ارتباط چند ساعته زنده با دوستان خود ، هزینه ای معادل هزینه ارسال چند پیام کوتاه می پردازید!

[ ۱۳٩۱/٢/٩ ] [ ٧:٥٠ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 2) ]

اگر شما هم یک گوشی مجهز به سیستم GPS یا مکان یاب با سیستم عامل سیمبیان دارید و هنوز از GPS گوشی خود استفاده نمی کنید این پست به شما کمک می کند که سیستم مکان یاب موبایل خود را راه اندازی و از آن به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.سیستمی که خیلی ها هنوز طریقه استفاده از آن را نمی دانند !

 

 

به طور کلی محبوب ترین نرم افزارهای مکان یاب SmartCom GPS و Garmin هستند . این دو نرم افزار به خوبی در ایران جواب داده و مکان شما را به صورت دقیق روی نقشه , پس از اتصال به ماهواره های مکان یاب , مشخص می کنند. نرم افزار اول که در این پست به شرح آن خواهیم پرداخت مکان شما را روی یک نقشه که به صورت عکس و کالیبره شده در آن قرار داده اید نشان می دهد . در حقیقت عموما نقشه های این برنامه به صورت , نقشه هایی هست که در بازار مشاهده می کنید اما با این تفاوت که مکان شما دقیقا روی این نقشه نشان داده می شود. البته برای تعدادی از شهرها نقشه ماهواره ای نیز تهیه شده که شما می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مکان فعلی خود را از طریق ماهواره مشاهده کنید . نرم افزار دوم یعنی Garmin نقشه هایی به صورت سه بعدی دارد و البته فعلا فقط شهرهای بزرگ نظیر تهران , شیراز , مشهد و … در این نرم افزار به صورت کامل ساپورت می شوند و برای شهرهای دیگر فقط نقشه راه های اصلی ساپورت می شود. اما ویژگی مهم این نرم افزار امکان نشان دادن نزدیک ترین مسیر به مقصد هست . این امکان فعلا فقط برای شهر تهران میسر هست , بدین صورت که برای مثال شما در نارمک ساکن هستید و می خواهید به میدان راه آهن بروید , کافی است اسم مقصد خود را در برنامه تایپ  کرده تا این برنامه مسیر مورد نظر را روی نقشه برایتان مشخص و حتی به صورت صوتی لحظه به لحظه شما را راهنمایی کند. این نرم افزار را در روزهای آینده خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

اما می رسیم به آموزش و راه اندازی نصب نرم افزار مکان یاب SmartCom GPS :

در ابتدا نرم افزار SmartCom 1.56 را از اینجا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب نمایید . اگر در حین نصب روی گوشیتان در ابتدا با ارور مواجه شدید نرم افزار را ساین کنید . البته با توجه به دست کاری های صورت گرفته روی نرم افزار برای خیلی از گوشی ها به صورت ساین نشده نیز , بدون مشکل , اجرا می شود . بعد از نصب نرم افزار به روی گوشی , موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و به مسیر زیر بروید :

C:\data\smartgpscon\maps
E:\data\smartgpscon\maps

در صورتی که نرم افزار را روی مموری داخلی گوشی نصب کرده اید به مسیر اول و در صورتی که روی مموری کارت گوشی نصب کرده اید به مسیر دوم بروید. این فولدر در حقیقت مکانی است که شما نقشه های خود را باید در آن بریزید . نقشه های نرم افزار SmartCom عموما دو فایل هم نام با پسوندهای map و Ogf2 می باشد که باید در مسیر گفته شده ریخته شود . بعد از اینکه فایل های نقشه را در مسیر گفته شده ریختنید اکنون اگر در مکانی باشید که نقشه آن در گوشی شما باشد مختصات آن مکان دقیقا روی نقشه نشان داده می شود.  ضمنا اطلاعاتی نظیر , ارتفاع از سطح دریا , مختصات فعلی , سرعت شما , میزان پیمایش و … نیز نشان داده می شود. ضمنا این نرم افزار امکانات جانبی و مکان یابی فراوانی دارد که با یک گشت کوچک در منوهای آن متوجه این امر خواهید شد .

نقشه شهرهای مختلف که معمولا طرفداران بیشتری دارند را در بخش زیر قرار داده ام و می توانید هر کدام را که خواستید دانلود و در مسیر گفته شده بریزید و از آن استفاده کتید. در صورتی که نقشه یک شهر خاص را می خواستید می توانید در بخش نظرات مطرح تا در صورت موجود بودن در سطح نت آن را برای استفاده قرار دهم . ضمنا تمامی این فرآیندها به صورت آفلاین انجام می شود و کلا این نرم افزاری کاری به GPRS شما و اینترنت ندارد وکاملا سیستم مکان یابی رایگان می باشد.

نقشه تهران ( کاملترین نقشه موجود از شهر تهران )

نقشه ایران با حجم ۲/۸۵

نقشه کامل ایران با حجم ۱۶/۲

نقشه دقیق ایران (از نظر دقت کالیبره شدن) با حجم ۱/۷۹

نقشه اراک با حجم ۲/۸

نقشه ارومیه با حجم ۲/۳۸

نقشه اصفهان با حجم ۲/۱۹

نقشه ماهواره ای اصفهان (گوگلی) با حجم ۴۶/۶

http://rapidshare.com/files/11312106…aare.part1.rar
http://rapidshare.com/files/11312216…aare.part2.rar

نقشه تبریز با کیفیت عالی با حجم ۲۴/۳

نقشه تهران با حجم ۳/۳۵

نقشه دقیق و با کیفیت تهران با حجم ۴۸/۴

http://rapidshare.com/files/158744010/tehran.part1.rar
http://rapidshare.com/files/158745190/tehran.part2.rar
http://rapidshare.com/files/158746657/tehran.part3.rar
http://rapidshare.com/files/158747793/tehran.part4.rar

نقشه ساری با حجم ۲/۱

نقشه شیراز با حجم ۲/۵۲

نقشه دقیق کالیبره شیراز با جزییات کم با حجم۲/۰

نقشه قزوین با حجم ۲/۰۴

نقشه قشم با حجم ۰/۷۶

نقشه قم با حجم ۲/۱۷

نقشه کرج با حجم ۴/۸۳

نقشه گنبد کاووس با حجم ۱/۹۳

نقشه مشهد با حجم ۲/۶۳

نقشه حرم امام رضا با حجم ۰/۴۶

نقشه آبعلی و امامزاده هاشم در جاده هراز با حجم ۲/۷۳

نقشه شهر کیش با حجم۳/۶۰

نقشه بوشهر با حجم ۳/۴۲

نقشه همدان با حجم ۲/۳۹

نقشه یزد با حجم ۳۱/۴۶

نقشه گوگلی اهواز با حجم۱۸/۸۳

نقشه کرمان با حجم ۶/۱۹

نقشه زاهدان با حجم ۴/۲۴

نقشه بندر عباس:

نقشه شیراز:با کالیبره خیلی دقیق و نقشه کاملتر ( نزدیک صنایع و معالی آباد )

نقشه تبریز:با کالیبره ۳۰ نقطه ای-کشاورزی

[ ۱۳٩٠/٧/٢٩ ] [ ٥:٢۳ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 10) ]

بازم یه ترفند جدید واسه موبایل در موبایل اسکای قرار دادیم تا شما استفاده کنید و لذت ببرید ، با این ترفند شما میتوانید با گرفتن یه کد اول شماره دیگران به آن ها زنگ بزنید بدون این که شماره شما روی گوشی آن ها بیفتد ، این ترفند جذاب را هم اکنون میتوانید از سایت دنیای موبایل  دریافت کنید !!

 


 

برای این که شماره شما روی گوشی دیگران نیفتد ، باید ابتدا شماره ی 0212979 را بزنید سپس # را بزنید و در انتها شماره ی کسی را که میخواهید با او تماس بگیرید را بزنید و سپس کلید تماس را بزنید ، حالا شماره ی شما روی گوشی طرف مقابل نمی افتد

[ ۱۳٩٠/٧/٢٥ ] [ ٩:۱٦ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

به درخواست دوستانی که دارای گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 هستند این ترفند را قرار دادیم. همانطور که می دانید در بعضی برنامه ها و بازی های فول اسکرین برای نوکیا 5800 گاهی اوقات یه اسکرین کیپد مانند عکس زیر میاد و مسلماً هم زیاد جالب نیست . در ادامه همین مطلب به شما آموزش برداشتن این کادر را آموزش خواهیم داد .

touch game 5800

 

روش انجام کار :

1. ابتدا در قسمت منو setting انتخاب کنید و سپس به قسمت app.manager بروید.
2. از آنجا به اولین گزینه یعنی .installed apps بروید و برنامه و یا بازی مورد نظر رو انتخاب کنید.
3. روی برنامه رفته options رو انتخاب کنید.
4. از صفحه باز شده Suite Settings را انتخاب کنید و سپس قسمت On-Screenkeyboard را در حالت off قرار دهید و از برنامه و بازی مورد نظر لذت ببرید.

[ ۱۳٩٠/٧/٢٥ ] [ ٩:۱۱ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

(لطفا تا آخر پست مطالعه شود) نرم افزارهای سیستم عامل آندروید همگی دارای پسوند apk می باشند و نرم افزارهای مربوط به سیستم عامل جاوا برای نصب بر روی آندروید ابتدا باید به apk تبدیل بشن یک سایت وجود داره که به صورت آنلاین این کار رو برای شما می کنه که برای ورود به اون اینجا کلیک کنید. صفحه ای مطابق تصویر زیر باز می شود.

 

حالا مراحل زیر رو انجام بدین.

1.در قسمت آدرس بار فایل jar یا jad و یا در بعضی موارد که نرم افزار دو تا فایل داره هر دو فایل jar و jad رو در قسمت آدرس بار قرار بدین.

2. تیک Clean previous cache if exists رو بزنید.

3. دکمه get apk رو فشار بدید.

4.صبر کنید تا کارش انجام بده بعدش می تونید فایلتون رو دانلود کنید. یکم با IDM مشکل داره پس بهتره از دانلود کننده خود مرورگرتون استفاده کنید.

حالا باید نرم افزار andme signed رو دانلود کنید و اون رو نصب کنید.

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از لینک کمکی

ابتدا نرم افزار andme signed رو فقط نصب کنید و بعد نرم افزاری رو که به apk تبدیلش کردین رو نصب کنید.

راهنمایی: در بعضی موارد ممکنه نرم افزار تبدیلی کار نکنه که احتمالش خیلی کمه در این صورت نرم افزار java j2me runner رو از لینک زیر دانلود و  نصب کنید و بعد نرم افزار تبدیلی تون رو نصب کنید.

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از لینک کمکی

[ ۱۳٩٠/٧/٢٥ ] [ ۸:٥٥ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 1) ]

امروزه داشتن تلفن همراه تقریبا یک امر ضروری است و هر روزه حجم عظیمی تلفن همراه در بازار ها خرید و فروش می شود قبل خریدن هر گونه گوشی نو و یا دسته دومی بهتر است نکاتی را بدانید که در خرید بهتر شما تاثیر بسیار زیادی دارد پس نکات زیر را بعنوان نکات اصلی در خرید گوشی مورد نظر داشته باشید.

19 نکته مهم برای خرید گوشی نو و دست دوم

 

۱-از خریدن گوشی های بدون جعبه قطعاً خودداری کنید.

۲-شماره سریال جعبه و گوشی باید همخوانی داشته باشد.

۳-گوشی های نو را از نمایندگی های اصلی که در سطح کشور فروشگاه دارند تهیه کنید.

۴-در زمان خرید گوشی های نو حتما به نوع گارانتی و تاریخ شروع آن دقت کنید .

۵-از تاریخ شروع گارانتی ترجیحا بیش از دو هفته نگذشته باشد.

۶-شماره سریال حک شده روی گوشی و روی کارت گارانتی حک شده باید همخوانی داشته باشند.

۷-در صورتی که گوشی مورد نظر شما کار کرده می باشد و یا از گارانتی آن مطمئن نیستید و می خواهید بدانید این گوشی واقعاً در چه تاریخی تولید شده است، از روش ذیل پیروی کنید:

کد #۹۲۷۰۲۶۸۹#* را بعد از روشن کردن گوشی وارد کنید، در اکثر مدل های تلفن همراه سریال و تاریخ ساخت گوشی را به شما می دهد.

۸-راه دیگر برای تشخیص گوشی نو این است که به اطرا ف باطری و محل قرار گر فتن آن با دقت نگاه کنید در گوشی های نو هیچ خط و اثری از مالش باطری به بدنه گوشی نباید وجود داشته باشد.

۹-محل قرار گر فتن سیم کارت در گوشی های نو کاملا تمیز و بدون خط می باشد.

۱۰-در گوشی های که دارای حافظه خارجی می باشند این حافظه نباید هیچ پارتیشنی علاوه بر پارتیشن های اصلی که معمولا مخفی بوده و قابل دیدن نمی باشند داشته باشد.

۱۱-در گوشی هایی که حافظه خارجی ندارند در قسمت

۱۲-در گوشی های نو در قسمت زنگ ها نیز نباید هیچ زنگی اضافه بر زنگ های اصلی وجود داشته باشد.

۱۳-برای اینکه مطمئن شوید گوشی که دارید خریداری می کنید نو است یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن این که در قسمت

۱۴-در زمان خرید گوشی های دست دو حتما از فروشنده ۲۴ ساعت مهلت تست بگیرید تا باطری و سایر قسمت های آن را به طور کامل تست کنید.

۱۵-یک راه برای تست باطری گوشی دست دوم این است که چندین بار به صورت پیاپی ( مثلا ۵ بار ) گوشی خود را روشن و خاموش کنید اگر باطری این گوشی سالم باشد به اصطلاح نباید خط باطری کم کند یا حد اکثر تا یک خط باطری کم کند، ولی اگر پس از این کار خطوط باطری شما نصف یا کمی کمتر یا بیشتر شد به احتمال قوی باطری گوشی شما دارای اشکال می باشد.

۱۶- در مورد خرید گوشی هایی که دارای حافظه خارجی هستند و یا قابلیت نصب برنامه های گوناگون را دارند دقت بیشتری به خرج دهید اگر در هنگام اجرای یک برنامه یا منو پس از مدتی گوشی دچار مکس طولانی می شود بدانید که این گوشی یا دارای ویروس می باشد و یا نرم ا فزارهای غیر استاندارد روی آن نصب شده که در طولانی مدت برای برنامه اصلی گوشی نیز می تواند مشکل آفرین باشد.

۱۷-ظاهر شدن علائم و یا اعداد بی دلیل، خاموش و روشن شدن مکرر گوشی، خارج شدن ناگهانی از یک برنامه در حین اجرا و خالی و پر شدن خط شارژ گوشی از دیگر نشانه هایی است که در مورد گوشی های با قابلیت نصب برنامه میتواند نشانه غیر استاندارد بودن نرم افزار های نصب شده یا ویروسی بودن و یا در مراحل پیشرفته مشکل سخت ا فزاری گوشی باشد.

۱۸-Gallery یا Memory و یا قسمت هایی که قابلیت نصب یا کپی برنامه های مختلف در آن وجود دارد نباید هیچ پارتیشن یا فایلی غیر از فایل های اصلی گوشی وجود داشته باشد.Call Duration گوشی زمان ۰۰:۰۰:۰۰ وجود داشته باشد.

۱۹-در پایان ذکر این نکته ضروری است که در صورتی که شما جز افرادی هستید که گوشی خود را مرتبا عوض می کنید در هنگام خرید گوشی حتما قیمت فروش دست دو آن را نیز جویا شوید تا از میزان افت قیمت احتمالی گوشی مورد نظر خود مطلع باشید چرا که برخی از گوشی ها اصولا دارای افت قیمت بالا می باشند.

[ ۱۳٩٠/٧/۱۸ ] [ ٦:٤۱ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 1) ]

برای افزایش سرعت انتقال داده ها گوشی خود را  در حالت PC Suite به سیستم وصل نمایید. سپس از طریق راست کلیک کردن بر روی My Computer به قسمت manage رفته و در پنجره جدید باز شده بر روی Device Manager از ردیف سمت چپ کلیک کنید . بعد باید از داخل لیست Ports در سمت راست پنجره اسم گوشیتونو که با کابل به سیستم وصل کردین پیدا کنید.با راست کلیک کردن روی اون و رفتن به قسمت Properties یه پنجره باز میشه . روی سر برگ Port settings کلیک کنید و بعد تو ای قسمت ، عدد مربوط به Bits Per Second رو به مقدار ماکزیمم تغییر دهید.
بعد روی Advanced کلیک کنید و تیک بالای پنجره رو غیر فعال کنید.
حالا با OK کردن پنجره ها از بهتر شدن سرعت انتقال اطلاعات لذت ببرید .
بعضی از گوشی ها ممکنه این ترفند رو ساپورت نکنن . چون ما با این کارمون سرعت یا همون نرخ ارسال و دریافت کابل رو تغییر میدیم.

[ ۱۳٩٠/٧/۱۸ ] [ ٦:۳٢ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

ترفندی برای کسانی که Lock Code خود را فراموش کردند که در سایت فارسی موبایل به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 


شما به ترتیب زیر کارها رو انجام میدین :

۱- گوشیتون رو خاموش نکنید .

۲- مموری کارتتون رو خارج کنین و در یه گوشی دیگه بذارین .

۳- روی اون گوشی فایل منیجر رو نصب کنید .

۴- فایل ضمیمه را دانلود کنید

۵- فایل the-nokia-unlock را از زیپ خارج کرده و توسط فایل منیجر در مسیر E:\System\Recogs (این مسیر رو قبلا توسط فایل منیجر ایجاد کنید) کپی کنید. ( شاید این فایل توسط آنتی ویروس های کامپیوتر به عنوان ویروس شناخته شود ولی ویروس نیست)

۶- مموری کارت رو روی گوشی قفل شده بذارین و چند ثانیه صبر کنین تا فایل استارت بشه .

۷- حالا گوشی از شما رمز می خواد که شما ۱۲۳۴۵ رو وارد میکنید .

۸- گوشی رو خاموش کرده…باتری رو خارج کنین…مموری کارت (MMC) رو خارج کنین…باری رو دوباره جا بزنید… گوشی رو روشن کنین و با کد ۱۲۳۴۵ گوشی رو باز کنین !
دانلود (Download) | با حجم : 1.54 کیلوبایت
رمز فایل : www.far30mobile.com

[ ۱۳٩٠/٧/۱٧ ] [ ۳:٠۸ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 1) ]

شما با فرستادن یک پیام کوتاه (SMS) می توانید ترجمه لغات انگلیسی را به فارسی دریافت کنید. این سرویس که به صورت رایگان می باشد فقط برای موبایلهائی که زبان فارسی را پشتیبانی میکنند قابل استفاده می باشد.

 

برای استفاده از سرویس دیکشنری رایگان کافیست به شماره های زیر زیر یک پیام کوتاه حاوی کلمه یا عبارت مورد نظر خود را بفرستید تا در کمتر از چند ثانیه معنی آنرا مشاهده نمائید : 30009004

مشابه اینکار را می توانید برای استفاده از سرویس ترجمه متن فارسی با استفاده از شماره زیر انجام دهید :

30009005

در حال حاضر این سرویس کاملا بصورت رایگان ارائه شده است.




[ ۱۳٩٠/٧/۱٧ ] [ ٢:۳۳ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده  و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.
 

[ ۱۳٩٠/٧/۱٧ ] [ ٢:۳٠ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

خیلی ها از سرویسهای سایتهای دیگر استفاده می کنند که اشکال این کار اینه که اولا معمولا می بایست این کار را از طریق اینترنت انجام دهید و ثانیا هزینه ارسال هر پیام کوتاه در این روش بسیار گرانتر از هزینه ارسال با موبایل است .
اما امروز ما ترفندی را به شما معرفی خواهیم کرد که این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید با استفاده از موبایل خود پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید.
این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد.

پیشنهاد میکنیم این ترفند را حداقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

توجه: خواندن ترفند موبایل در ادامه مطلب

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

 

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و یک ایمیل دلخواه را وارد نمایید. (مثلا : test@mihandownload.com) در پایان پیام را ارسال کنید.

 

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد

 

اگه کمی فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که قادرید با استفاده از این ترفند به طور مثال آدرسی از شرکت مایکروسافت یا یاهو و یا .... بدهید و طرف مورد نظر رو سر کار بگذارید . (چون احتمالا فرد مورد نظر چنین تصور می کند که این SMS از طرف این شرکتها ارسال شده است )

 

هر گونه استفاده غیر قانونی و اخلال گرانه مربوط به استفاده کننده ترفند میباشد هدف ما اموزش هست

 

نظر فراموش نشه

 

منبع: موبایلها.کام

[ ۱۳٩٠/٧/۱٧ ] [ ٢:۱۳ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 2) ]
روشی را که توضیح می دهم در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند.

توجه: خواندن این ترفند موبایل در ادامه مطلب


- برای شروع ابتدا text - حتی می توانید متن il[Tab]sat[Tab].com را در notepad نوشته و ذخیره کنید. منظور از [Tab] فشردن کلید Tab است.
- این فایل متنی را توسط بلوتوث یا اینفرارد و یا USB به گوشی انتقال دهید.
- فایل را در گوشی باز کرده و توسط دکمه pen متن مورد نظر را انتخاب و در همان حال دکمه copy را بزنید.
- به قسمت connect/Bluetooth گوشی رفته و در قسمت My phone's name این متن را past کنید. پس از این کار مشاهده خواهید کرد که یک به هم خوردگی در قسمت نام بلوتوث وجود دارد.
- بعد از این هر کسی بخواهد توسط بلوتوث شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.

مزایا: روش بسیار موثری است تا از ورود ویروسها به گوشی خود رهایی پیدا کنید. آن هم بدون اینکه نرم افزار خاصی نصب کنید و بدون اینکه به گوشی ارسال کننده ویروس آسیبی برسانید.

معایب: فقط در گوشی های نوکیا این عمل موثر است. و هنگامی که قصد رد و بدل کردن اطلاعات با دوست خود توسط بلوتوث را دارید باید این اسم را عوض کنید.
[ ۱۳٩٠/٧/۱٧ ] [ ٢:٠٩ ‎ب.ظ ] [ میلاد ] [ نظرات ( 0) ]

طبق این توضیحات می تونید دیگه خودتون ویبره(حتی همراه با تولید صدا)بسازید و نکته ی مهم اینه که میتونید این ویبره ها رو با یک اس ام اس بفرستید و طرف با باز کردن اس ام اس ضد حال بخوره.در ضمن فقط روی سونی اریکسون جواب میده.

 

توجه: خواندن و اموزش کامل این ترفند موبایل در ادامه مطلب

اول مسیر زیر رو برید:
Start>all programs>accessories>Notepad
خط اول(BEGIN:IMELODY)و خط آخر (END:IMELODY) شروع و پایان کار برنامه رو مشخص میکنند.
- خط دوم و سوم هم که نباید کار خاصی انجام بدهند چون اطلاعات درباره کلاس و برنامه هستند.(ولی باید نوشته شوند.)
خط دوم: VERSION:1.2
خط سوم : FORMAT:CLASS1.0
در خط چهارم (NAME) شما میتوانید یک نام برای کار قرار دهید.(مثلا : NAME:Mostafa )
در خط پنجم (COMPOSER) شما نام برنامه نویس رو قرار می دهید.(مثلا :COMPOSER:www.Mihandownload.com )
توجه : می توان خط 4و5 رو حذف کرد ، پس برای کاهش حجم به جای خط 3 و 4 قسمت های زیر رو قرار بده.
خط بعدی(همون خط سوم ) یعنی BEAT: شما سرعت کار رو تعیین میکنید(محدودیت بین 25 - 900 که خود اعداد را هم قبول می کند.)
خط بعدی( MELODY )هم که در اصل روتین برنامه هستش و اصل کنترل ویبره و... در این قسمت انجام میشه.
در قسمت MELODY:
میتوان با کمک vibeon , vibeoff ویبره را فعال یا غیر فعال کرد.
با کمک دستورات backon و backoff میتوان صفحه نمایش رو خاموش و روشن کرد.
با دستورات ledon , ledoff می توان مادون قرمز رو روشن و خاموش کرد.
با استفاده از *بعد از vibeon یا vibeoff می توان طول و مدل ویبره رو مشخص کرد. به عنوان مثال :vibeon*7b1 که بسته به طول BEAT یک ویبره بلند میزند(اعداد برعکس هستند یعنی 1 بلند و تا 5 کوتاه میشوند.)
آموزش قسمت جلوی دستور vibeon/off :
بعد از دستور vibeon/off سه کاراکتر قرار میگیرد که با علامت * از خود دستور جدا میشود.
کاراکتر اول : این عدد زیر و بمی صدا را مشخص میکند و می توان از اعداد 1 تا 7 استفاده کرد.
نکته : خود عدد 7 فقط برای ویبره استفاده می شود و هیچ صدایی تولید نمیکند.
کاراکتر دوم : این کاراکتر برای تن صدا استفاده میشود و می توان از a تا g را استفاده کرد.
نکته : کاراکتر c با عدد 7 نیز صدا تولید میکند.(علت رو نمی دونم)
کاراکتر سوم : این عدد برای تعیین طول ویبره و صدا به کار می رود. از 1 تا 5 قابل استفاده است.
عدد 1 بلندترین حالت و تا 5 حالت نزولی دارد(5 کوتاهترین حالت)
نکته : در صورتی که از عدد 5 بیشتر قرار دهید از آن دستور به بعد اجرا نخواهد شد.


سهی کنیدقسمت هایی رو (از خط MELODY) که نوشتید در پرانتز بزارید و قبل از این پرانتز برای تولید صدا از کدهایی
مثل 7c2 یا 7g5 میشه استفاده کرد.
برای ایجاد حلقه هم از @ استفاده میشود.(یعنی آخر خط MELODY از @ اسفاده کن و بعد از اونم یه عدد مثلا 0 رو بذار)
توجه کنید که اگر قسمتی از کد رو اشتباه وارد کنید مثلا vibeon*7a6 چون کامپایلر ندارد از آن قسمت به بعد اجرا نخواهد شد.
توجه: کدهایی که وارد میکنید CaseSensitive هستند یعنی به حروف کوچک و بزرگ حساسیت دارند
حالا سیو کنید
موقع سیو کردن باید این طوری بنویسین
exampel.imy
به جای example هرچی می خوای بنویس اما بقیه اش ثابته.
به نقطه قبل از imy توجه کنید!
بعد از سیو کردن و حتما بعد از سیو کردن روی آیکون اون بایستسد باید حجم اون بیشتر از 137 بایت نشه وگرنه با اس ام اس نمیشه فرس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: